top of page
  • תמונת הסופר/תהפועל חולון נוער

סיכום המחזור הראשון היהלום הסגול


שלום לכולם!

ביום שלישי האחרון התקיים (כמיטב המסורת) המחזור הראשון של הליגה הפנימית של ביה"ס לכדורסל ("היהלום הסגול").

זו השנה החמישית ברצף שאנו מקיימים את מחזור הפתיחה בחג החנוכה.

אז במקום סופגניות יש כדורי סל ומעל ל- 500 שחקנים (מכיתות ב' ומעלה) נפגשו למשחק שמהווה יריית פתיחה לליגה שתתקיים לאורך כל השנה. האווירה הייתה מדהימה, המשחקים התעלו לרמה גבוהה והכי חשוב- השחקנים הצעירים שיחקו בספורטיביות והגינות, כי תוצאת המשחק בגילאים הצעירים איננה המטרה- המשחק הוא אמצעי לאימון ולשיפור השחקן. היה פשוט מ-ד-ה-י-ם!

לאחר המשחקים התקיים הפנינג לגיל הרך בו נטלו חלק כ- 100 שחקנים מהמרכזים השונים. השחקנים חולקו ל- 7 תחנות בהן הם כדררו, קלעו, מסרו ובעיקר נהנו! בסוף הפעילות ירדו הורים, בני משפחה ומכרים למגרש וקלעו עם הילדים, התקיימה הדלקת נרות משותפת וכל אחד קיבל מטבעות שוקולד, לסיום מתוק של יום גדוש ומוצלח שכזה.

ברצוני להודות לכולכם ובמיוחד לליאור דנינו (קליין) ולורד מדינה (נאות שושנים) שכיבדו אותנו בנוכחותם ביום זה. כמו כן, תודה רבה לעצמון קצב, מנהל החינוך הגופני, שבא לעקוב אחר הדור הבא של הכדורסלנים בעיר. תודה למיקי דורסמן ואופיר ולדמן על מעורבותם באירוע זה. תודה ענקית לכל המאמנים המסורים שעשו עבודה נהדרת לכל אורך היום והחשובים ביותר- תודה להורים ולשחקנים שבלעדיהם, יום זה לא יכל לצאת לפועל. ההגעה בנוכחות כ"כ גבוהה היא הצבעת אמון בבית הספר לכדורסל של הפועל חולון - נוער. אשמח אם תעבירו להם את הסר הנ"ל.

לידיעתכם, ביום שני הקרוב, ה- 10/12 יתקיים טורניר סטריטבול באולם הפחים לכיתות ג' עד י'.

שחקנים שמעוניינים להירשם ימלאו טופס (נמצא באתר של הפועל חולון נוער) ויהיו חלק מחגיגת כדורסל מדהימה. מצ"ב הטפסים, שתדעו במה מדובר. חשוב לציין, שהאימונים ביום זה יתקיימו במתכונתם הרגילה במרכזים השונים.

המשך חג חנוכה שמח וסוף שבוע נפלא,

יובל קוז'וקרו,

מנהל ביה"ס לכדורסל,

הפועל חולון

10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page