top of page
  • תמונת הסופר/תהפועל חולון נוער

ניצחון חשוב לנוער על הפועל ירושלים

עודכן: 15 בינו׳ 2019



הפועל יורם חולון – הפועל ירושלים יהב 65-71

קרב צמרת באולם הפחים בין הפועל חולון להפועל ירושלים במאבק על כניסה לפלייאוף. הפועל חולון פתחה את המשחק בצורה טובה והובילה 5-0, הירושלמים חזרו למשחק עם שתי שלשות של אריאל דרעי וסל של יונתן ידיד. חולון בהובלת שגיא שטיינמן ועמית ארבלי הידקו את ההגנה והגדילו את הפער בסיום הרבע הראשון. גם הרבע השני בהמשיך בשליטה של המקומיים שכבר עלו ליתרון של 15 נקודות, ובסיום המחצית 40-30 לחולון.

חולון פתחה בסערה את הרבע השלישי והגדילה את הפער ל-17, עמינדב חיון ושטיינמן קלעו מכל טווח לחולון כשבירושלים דרעי ואדיר אסף קולעים לאורחים. פסק זמן ירושלמי הוזעק בניסיון לעצור את הריצה אבל הרבע השלישי הסתיים בתוצאה 58-43 לחולונים .

הירושלמים לא ויתרו ושיפרו את ההגנה, מטווח קליעות של אריאל דרעי בתוספת שתי חטיפות שלו לסלים קלים הורידו את ההפרש ל-65-57. ביציאה מפסק זמן של חולון המשיכו הירושלמים לנגוס בהפרש עם שלשה של ארז רפאלי ומנגד שלשה חשובה של חיון שקבעה 68-60. אריאל דרעי עם 5 נקודות רצופות שהעלה את מאזנו ל-31 נקודות הצליח כמעט לבדו להפוך את התוצאה אך שלשה אדירה של שטיינמן סגרה את הסיפור עם ניצחון ביתי חשוב לחולון 71-65

הרבו לקלוע לחולון:

שגיא שטיינמן ועמינדב חיון 21 כ”א, עמית ארבלי 12 , רועי מדינה 12

הרבו לקלוע לירושלים:

אריאל דרעי 31, אדיר אסף 9 , איל ספיר 7, יונתן ידיד 6

36 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page