top of page
  • תמונת הסופר/תהפועל חולון נוער

קבוצת הנוער-על מעפילה לחצי הגמר גביע המדינה לאחר ניצחון ביתי על הוד השרון

עודכן: 24 בינו׳ 2019

הפועל חולון – מכבי הוד השרון 71:77


היחידה ששמרה על הבית שלה בשלב רבע הגמר הייתה הפועל חולון, שגברה על מכבי הוד השרון. חולון הייתה ביתרון כמעט כל המשחק, כשהיא אף מצליחה לעלות לפרקים ליתרון דו ספרתי. הוד"ש לא ויתרה וניסתה להישאר בתמונה עד הסיום בהובלת אלון דורי שהפציץ מחוץ לקשת, אבל בסוף נכנע למטח שלשות מקומי שסגר את הסיפור.

הרבע הראשון נפתח ביתרון 13-18 למקומיים שהגדילו את הפער עד לדו-ספרתי במחצית 27-39. ברבע השלישי הוד השרון נוגסים בפער שיורד לחד ספרתי 48-57 בתום הרבע השלישי. הוד השרון ניסו לחזור למשחק אך זה היה מאוחר מדי ומעט מדי ובסיום 71-77 לחולון.

קלעו לחולון: יונתן בן בסט 24 (4 שלשות), אדי גיטמן 16, שגיא שטיינמן 15, רועי מדינה 7, גיא ברנס 6, אלמוג ניסמזון 6, עילאי ברגיל 3.

קלעו להוד השרון: אלון דורי 28 (6 שלשות), גיל נויוביץ׳ 16 (3 שלשות), יואב אוסלקה 11, ניב זרחוביץ׳ 9, לוטם טורנג׳ 3, איתמר הראל 2, אופק לובטון ויואב קידר 1 כ"א.

מאת לילך וייס, אתר ספסל - קישור לכתבה המלאה כאן


גביע המדינה לנוער ע”ש יגאל דר ז”ל

ארבע קבוצות העפילו לחצי הגמר: מכבי רעננה עירוני, מכבי טדי ת”א, הפועל עמק יזרעאל והפועל יורם חולון.

חצי הגמר יתקיים במתכונת של בית וחוץ בתאריכים:  יום שני  18/3,  יום חמישי 21/3. ההגרלה תהיה עיוורת.

כמיטב המסורת, יום הגמרים השנתי יתקיים השנה בהיכל קבוצת שלמה ביום רביעי 17/4 (תאריך לא סופי) בשידור ישיר בערוץ 5. בגביע המדינה לנוער אנחנו בשלב חצי הגמר, בנערים בשלב הגומלין של חצי הגמר, ובילדים בשלב רבע הגמר. רק הפועל כפ”ס והפועל ירושלים עם 2 נציגות בכל הגילאים.


גביע המדינה בכדורסל



107 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page