top of page
  • תמונת הסופר/תהפועל חולון נוער

נבחרת העתודה של ישראל היא אלופת אירופה בפעם השנייה ברציפות

נבחרת העתודה אלופת אירופה בפעם השניה ברציפות

וואו! וואו! וואו!! בפעם השנייה ברציפות נבחרת העתודה של ישראל היא אלופת אירופה עד גיל 20. הישג אדיר ובלתי נשכח לנבחרת הישראלית שהוכיחה שוב כמה פוטנציאל טמון בצעירים הללו.

אחרי משחק מותח ועצבני, רבע אחרון מדהים של הנבחרת בראשות דני אבדיה וים מדר נתן לישראל ניצחון על נבחרת ספרד 84-92, והעניק את הגביע לקפטן יאיר קרביץ ולנבחרת כולה. למאמן אריאל בית הלחמי זוהי אליפות אירופה שנייה ברציפות, כמו גם לשחקנים נוספים שהיו בנבחרת בשנה שעברה. דני אבדיה זכה בתואר השחקן המצטיין של הטורניר. ים מדר ודני אבדיה נבחרו לחמישיית הטורניר.

נבחרת ישראל פתחה מצוין, אבדיה עם 2 גגות, שלשה וחטיפה הוביל את הנבחרת ליתרון 2-10 אחרי 3 דקות והקהל היה בטירוף. אביבי וזיס הוסיפו שלשות וישראל הוליכה 10-18 אחרי 5 דקות. הספרדים לא נבהלו ועם כמה שלשות רצו 0-10 ועלו ליתרון ראשון במשחק. אבדיה הוריד את ישראל בשיוויון 24-24 בסיום הרבע הראשון.

ישראל פתחה מהוססת את הרבע השני ומתריע בהתקפה, עד ששלשה של אבדיה עצרה את הבצורת וצימקה עד 32-34, חמש דקות להפסקה. רז אדם שעלה מהספסל נתן דקות מצוינות בדני צידי המגרש והשווה ל-39-39, 2 דקות לסיום המחצית הראשונה. תומר פורת קבע שיוויון 42-42 בסיום מחצית ראשונה לוהטת וצמודה.

המחצית השניה נפתחה בסל מוזר ומיוחד של תומר פורת שהחזיר לישראל את היתרון. אבדיה ומדר הריצו את ישראל במתפרצות אבל איגנסיו רוסה עם 2 שלשות רצופות שמר על ספרד במשחק וקרלוס אלוסן החזיר את היתרון לספרדים, 56-58, 4 דקות לסיום הרבע השלישי. שלשה ענקית של עידן אלבר ושני סלים של ים מדר קבעו יתרון שיא לישראל בסיום הרבע השלישי, 59-66.

אסיסט גדול של אבדיה למדר פתח את הרבע האחרון וישראל רצה כל פעם שיכלה עד שהיתרון עבר לדו ספרתי, 59-70, שמונה דקות לסיום. אבדיה עם נקודות וגג, חנוכי עם סל מהפינה ושלשה נוספת של עידן אלבר שמרו על היתרון של ישראל, 63-75 עם 7 דקות לסיום. ישראל שיחקה הגנה אדירה ברבע האחרון ועידן אלבר עם עוד שלשה גדולה קבע כבר 69-86 לישראל, 4 וחצי דקות לסיום והמשחק היה בדרך להיגמר.

ב-2 הדקות האחרונות הלחץ דיבר, הספרדים חזרו למשחק עד 82-89 כשנשארו 45 שניות לסיום אבל אז דני אבדיה עם סל ועבירה גמר את המשחק סופית והעניק לישראל אליפות אירופה שניה ברציפות והפעם בבית שלנו. 84-92 לישראל אלופת אירופה.

קלעו לישראל: דני אבדיה 23 (7 אס’), ים מדר 17 (8 אס’), תומר פורת 11, עידן אלבר 10, רז אדם 10, יותם חנוכי 7, עמית זיס 7, נועם אביבי 3, יאיר קרביץ 2.

58 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page