top of page
  • תמונת הסופר/תהפועל חולון נוער

גם בנוער: חולון כדורסל כבשה את הפסגה

אחרי ההצלחה של הבוגרים, הסגולים הצעירים הגיעו לפלייאוף. זימונו של רועי מדינה לנבחרת הנוער הוא אחד ההישגים בראשות המנהל המקצועי אופיר ולדמן 

    News כתבתו של גיא גפן  - בת ים חולון

מיקי דורסמן

מחלקת הנוער של הפועל חולון סיימה עונה מוצלחת. לצד ההצלחה של הקבוצה הבוגרת, גם שחקני העתיד בסגול עשו צעדים משמעותיים. אופיר ולדמן, המנהל המקצועי במחלקת הנוער, לו 24 שנות אימון, סיכם את העונה: “שיחקתי בהפועל חולון מכיתה א’ עד י״ב, אימנתי בחולון בכל שכבות הגיל ובליגת העל לתיכונים במטרו ווסט רעננה ותיכון קריית שרת חולון. היום אני נמצא בתפקיד, כשכל מטרתי להעניק לצוות המאמנים והשחקנים באגודה מהידע והניסיון שצברתי והכי חשוב לדאוג שלא יהיה חסר להם כלום על מנת לקדם את הדור הצעיר ולהצליח”. ולדמן תיאר שורת הישגים מרשימה: “מיקי דורסמן ואנוכי דאגנו להכניס את כל האמצעים המשוכללים ביותר על מנת לקדם את המחלקה ולהפוך אותה למובילה בארץ וזה בא לידי ביטוי:

1. גיוס מאמנים בכירים לאגודה –

אוהד גולדברג שמאמן את הנוער על (זכה בתואר מאמן העונה ע”י בחירת המאמנים בארץ).

אריה אלג’ם שהגיע אלינו ממכבי ראשון לציון (מאמן שזכה ב-12 אליפויות ו-2 גביעי מדינה)

וליאור פרג מאמן שגדל באגודה והחזרנו אותו על מנת להצעיד את האגודה למקומות הגבוהים ביותר. 2. חילקנו את תחומי האחריות במחלקה לשלושה מנהלים מקצועיים :

אופיר ולדמן – מנהל מקצועי נוער נערים באופן ישיר ואחראי על שני המנהלים המקצועיים בגילאים הצעירים,

אריה אלג’ם- מנהל מקצועי שכבת ילדים,

ליאור פרג – מנהל מקצועי קט-סל

ויובל קוז’יקרו – מנהל בית ספר לכדורסל”.


אופיר ולדמן

לדעתו של המנהל המקצועי, חלוקה זו מביאה לשליטה מלאה ויצירת קו מחלקתי שמושרש מהגילאים הצעירים עד גיל נוער. “כולם עובדים בסינרגיה, יש בקרה על המאמנים והשחקנים בשטח וזה מניב תוצאות מיידיות”, אמר ולדמן. “אנחנו מנסים להעניק למאמנים ולשחקנים את כל התנאים האופטימליים שהיו חסרים למיקי ולי כמאמנים על מנת שיצליחו, ובלי עין הרע, חווינו שנה מדהימה במחלקת הנוער. קבוצת הנוער על הגיעה לפלייאוף יחד עם 8 הקבוצות הגדולות בארץ. נערים לאומית הגיעו לפלייאוף גם כן. נערים ט’ לאומית , ילדים לאומית ונערים מחוזית היו בפסגת הטבלה, וקבוצות הקט-סל משחקות בצורה יוצאת מן הכלל ומוכנות לעונה הבאה”, תיאר בגאווה המנהל המקצועי בסגול. 



39 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page